En Güncel Son Dakika Haberler

Tüm Dünyayı Etkisi Altına Alan
COVID-19 Salgınında SON DAKİKA Gelişmeleri
#BizBizeYeteriz Türkiyem! Korona yaz 8119'a gönder 10 TL bağışta bulun

Volkswagen Türkiye web ve dijital arayüzünü yeniledi

Volkswagen’in, yeni mobilite dünyasına daha süratli ahenk sağlayabilmek için tasarladığı yeni logosu ve yeni kurum kimliği koşutunda, Volkswagen …

Volkswagen Türkiye web ve dijital arayüzünü yeniledi
75 views
25 Haziran 2020 - 21:10

Volkswagen’in, yeni mobilite dünyasına daha süratli ahenk sağlayabilmek için tasarladığı yeni logosu ve yeni kurum kimliği koşutunda, Volkswagen Türkiye de yeni web sitesinin lansmanını gerçekleştirdi.

Yeni kurum kimliğine geçiş süreci her devlet için farklı devir planında organize edilirken, Türkiye için belirlenen 17 Haziran’da Volkswagen Türkiye, Binek Araç ve Ticari Araç web sitelerinde yepisyeni bir dizayna ve kullanıcı deneyimine geçiş yapıyor.

Markanın, küresel e-mobilite ve dijitalleşme stratejisi koşutunda yeni bir periyodun başlangıcı olarak tasarlanan yeni kurumsal kimliği ve logosunun birinci örneği, Volkswagen Türkiye’nin web sitesinde ve dijital platformlarında sergileniyor.

Yeni marka dizaynıyla Volkswagen, daha çağdaş ve daha dijital bir marka deneyimi yaratıyor. Sade, çağdaş ve iki boyutlu dizaynıyla daha net hale gelen yeni Volkswagen logosu ve marka tasarımı, dijital pratikler için tasarlanmış yüksek esnekliği hedefliyor.

Orijinal Volkswagen dünyası: vw.com.tr

Volkswagen Türkiye’nin, daha canlı, renkli ve insan odaklı yeni görsel dünyasının birinci örneği web sitesi ve dijital platformları oldu. Volkswagen Binek Araç ve Volkswagen Ticari Araç markalarının ortak tasarrufunda olan vw.com.tr sitesi külliyen yenilendi.

Modeller ve hizmetler hakkında ayrıntılı haberler, araç oluşturucu, gerçek vakitli muhabere sağlayan canlı chat, finansman seçenekleri ve gayrı birçok eser ve hizmetle ilgili içerik ve teklifleri tek bir platformda sunan web sitesi, Volkswagen müşterileri ve Volkswagenseverler için son aşama sadeleştirilmiş gezinme ve ferdileştirme imkanı sağlıyor.

Volkswagen Türkiye’nin yeni web sitesi, kullanıcılarıyla daha verimli muhabere kurarak daha düzgün bir hizmet sunmayı amaçlıyor ve markanın dijital stratejisinde değerli bir vazife üstleniyor.

Öncelik mobil platformlarda

Yeni vw.com.tr’in dizaynında birinci olarak, ‘Mobil-optimized’ konumuna “Mobile First” dizayna geçildiği dikkat çekiyor. Yani evvelce taşınabilir cihazlara da uyumluluğu olan web sitesi, artık mobil cihazların küçük ekranlarını hedefleyip, büyük ekranlara da entegrasyonlu biçime dönüştürülmüş. Birebir vakitte, menü ve içerik yapısı da yalınlaştırılarak kolay anlaşılan bir hale bürünmüş.

Kişiselleştirmeyi temel alan özelliklerle donatılan yeni vw.com.tr, her iki markanın içeriklerini bir araya getirerek Volkswagen dünyasına bir giriş kapısı kimliğinde ve büsbütün data odaklı olarak geliştirilmiş. Bu özelliğiyle, her bir ziyaretçinin kişisel ilgi ortamına ve gereksinimine nazaran kullanıcı yolculukları oluşturmayı mümkün kılıyor.

Yeni dizayn yeni altyapı

Yenilenen kurumsal kimlik ile birlikte vw.com.tr’nin altyapısı da büsbütün değişti. Facebook ve Instagram üzere dünyaca ünlü firmaların da kullandığı “React” altyapısı ile hazırlanan yeni internet sitesi, bu sayede yeniliklere çok daha süratli adapte olabiliyor. Altyapı kısmında kullanılan bu yeni teknoloji, süratli geliştirme imkanı sağlarken, pazar ve müşteri taleplerine de süratlice tahlil üretilmesini sağlıyor.

Kullanıcı dostu tatbikler

Gerçek vakitli muhabere (Canlı Chat, Online Servis Randevusu, Online Yol Yardım) imkanının da mekan aldığı siteye ek olarak, Volkswagen Binek Araç için ‘Volkswagenim’, Volkswagen Ticari Araç için de ‘Volkswagen Ticari Araç’ mobil tatbiklerinin; servis süreçlerinde kolaylık, servis geçmişinin görüntülenmesi, online servis randevusu ve iş buyruğu açma üzere özellikleri kullanılabilir hale getirilmiş. Volkswagen Türkiye’nin yeni Binek ve Ticari Araç mobil pratikleri neredeyse tüm satış sonrası süreçlerinin pratik üzerinden yapılmasına imkan tanıyor. Bu da kullanıcılara yeni periyotta temassız süreç imkanı sunarken, satış sonrası süreçlerini de cep telefonlarından rahatça takip etme imkanı sağlıyor.

Yeni tasarım lisanı

Volkswagen’in yeni marka kimliği dijital mecralara da kusursuzca uyarlanıyor. Münhasıran “People-First” anlayışı ile oluşturulan yeni tasarım, kullanıcıların zatî zevklerini ve marka ile olan etkileşimlerini artırmak üzerine ağırlaşıyor. Yeni estetik bütünlük tüm mecralarda yinelenen tasarım lisanıyla Volkswagen markasını dijital kanallarda da ayrıştırıyor.

Kaynak: Carmedya.com


POPÜLER VIDEO GALERİLER

Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.